زمانی برای او‌لین توشه همین تمرین را انجام می دهید تجربه ای لذت بخش خواهید داشت. یک جلسه از این جور تمرین به طور میانگین بایستی میان 10 تا 40 دقیقه ارتفاع بکشد. جذاب هست بدانید در هر جلسه فی مابین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری از وزن تن در اثر ایکس بادی از در بین میرود. در واقع عصب تحریک می شود و سیگنالی به جهت ساخت انقباض به عضله می فرستد. همین الان انقباضی در عضله خویش به طور ارادی (MVC) ایجاد نمایید و آن را به خاطر بسپارید و بدانید که انقباضاتی که در تمرین EMS تجربه می کنید م یتوانند به مراتب شدیدتر باشند ضمن این‌که نیاز نمیباشد افراد انقباص خودخواسته آنچنانی ای ساخت کنند. ایکس بادی ورزشی میباشد که در آن از متد EMS (مخفف واژه و کلمه Electric Muscle Stimulation به معنای تحریک الکتریکی عضلات) استعمال می شود. در سطح نخستین تمرین، ممکن است شما یک‌سری سانتی متر کاهش سایز داشته باشید. البته بسیاری از منابع صرفا انجام 2 جلسه تمرین 20 دقیقه ای در هفته را موءثر می دانند. در مقاله “رژیم غذایی ایکس بادی” به طور مفصل در این باره صحبت کردیم که مطالعه آن به شما امداد می کند تا نیکی تنها تیم های اهمیت مواد غذایی را بشناسید بلکه بتوانید از مواد غذایی حیاتی بها غذایی بالا در روزگار ورزش استفاده کنید. در سطح دوم، رسوبات چربی مورد حمله قرار می گیرند. به جهت انجام تمرین حساس دستگاه EMS، حدود ۱۰جفت الکترود هوشمند در یک لباس منحصربهفرد شامل جلیقه و کمربند قرار گرفته هست که قابلیت و امکان تحریکات تمام تیم های عضلانی بدن را آماده می کند. محصولاتی که در طول انجام عمل گزینه حمل و نقل قرار می گیرند از نظر طراحی دوچندان اهمیت دارند. این جلیقهها، الکترودها و کابلهایی دارند و میتوانند پالسهای الکترونیکی را به تن ایکس بادی پونک انتقال دهند. اضطراری به یادآوریست که این انقباضات می توانند حتی از انقباض های معمولی شدیدتر باشند. به عبارتی انقباضی را که شما در تمرین معمولی حس می نمایید اینجا هم خواهید داشت. در مقایسه دارای تمرین معمولی، EMS مزایای یک جلسه تمرین شدید را در دوران دوچندان کاهش ارائه می دهد. با اجرای تمرین EMS چطور احساسی خواهید داشت؟ آیا می توانم مهم تمرین EMS وزن اندک دستگاه xbody کنم؟

ایندکسر